Preprosto! Vaš pametni telefon lahko uporabite za mnogo več, kot so pogovori, pošiljanje SMS sporočil in poslušanje glasbe. Služi vam lahko tudi kot banka, ki jo imate vedno pri sebi. Z uporabo aplikacije Klikin, ki je na voljo pri NLB, imate pregled nad financami doma, v službi, na počitnicah, v tujini, trgovini, parku... Ob katerikoli uri, katerikoli dan v tednu.

 

Radi bi si kupili jesensko jakno, vendar ne veste, ali imate dovolj finančnih sredstev na bančnem računu. Spomnili ste se, da morate plačati položnico, vendar je že pozna ura in bančne poslovalnice so že zaprte. S sodelavci zbirate denar za rojstnodnevno darilo za šefa, pri sebi pa nimate gotovine. Takšne in drugačne situacije pišejo vaš vsakdanjik. Da boste glede financ popolnoma brez skrbi, da vam ne bo treba na vrat na nos odhiteti v najbližjo poslovalnico NLB, je na voljo mobilna banka Klikin.

 

Komu je namenjena mobilna banka?

 

Namenjena je strankam NLB, mlajšim in starejšim generacijam. Uporabljate jo lahko mladi od 15. leta starosti, vključena pa je tudi v vse bančne pakete, Uporabna je za vse, ki se želite posluževati sodobnih in digitalnih načinov poslovanja z banko. Dobrodošla je za vse, ki zaradi zaostritve zdravstvenih razmer ne morete ali ne želite do bančne poslovalnice – ker omogoča tudi oddaljeno podpisovanje dokumentov lahko sedaj vse storitve uredite prek aplikacije. Priročna je, ker jo lahko uporabljate kadarkoli in kjerkoli.

 

Kako do mobilne banke Klikin?

 

Naložite si jo na pametni mobilni telefon z operacijskim sistemom iOS (verzija 9.0 ali višja), Android (verzija 5.0 ali višja) in nove naprave Huawei brez Google aplikacij (verzija 5.0 ali višja). Aplikacijo lahko poiščete na uradnih tržnicah aplikacij App store, Play store in AppGallery. Za uporabo potrebujete še kode za aktivacijo mobilne aplikacije, ki jih naročite v NLB poslovalnici ali pa prek video klica v NLB 24/7, prejeli pa jih boste prek SMS sporočila in elektronske pošte. Klikin aktivirate tako, da v aplikacijo vnesete aktivacijske kode in določite svojo številko PIN za prijavo. Za prijavo lahko kasneje uporabljate tudi prstni odtis ali prepoznavo obraza. Vstop v sodoben način bančnega poslovanja še nikoli ni bil tako preprost kot sedaj.

 

Kakšne so prednosti za imetnike banke Klikin?

 

Ste še vedno v dvomih, ali je mobilna banka Klikin za vas? Izpostavljamo 13 prednosti njene uporabe.

  1. Plačujete lahko UPN in SEPA plačilne naloge (položnice).

 

  1. Plačujete lahko položnice s skeniranjem QR kode.

 

  1. Sklenete lahko Hitri kredit, ki vam omogoča, da do 35.000 evrov lahko pridete le v nekaj minutah, brez obiska poslovalnice.

 

  1. Naročite lahko spremembo limita na osebnem računu, plačilni kartici z odloženim plačilom ali vpišete svoje naročilo - naročilo lahko banki sporočite tudi prek NLB Klika, klica oziroma video klica v NLB 24/7 ali prek elektronske pošte

 

  1. Digitalno lahko podpišete bančne dokumente za izvedbo naročenih storitev, ne glede na to kako ste oddali naročilo in brez obiska poslovalnice!

 

  1. Z in-plačilom lahko nakazujete denar drugim uporabnikom Klikina, brez da bi za to potrebovali podatke o naslovu in računu prejemnika.

 

  1. Pregledujete lahko stanje in promet na vseh svojih in pooblaščenskih računih ter plačilnih karticah.

 

  1. Pregledujete lahko varčevanja, depozite in kredite.

 

  1. Pregledujete lahko poslana plačila, ki jih lahko tudi prekličete, ponovno uporabite ali podrobnosti izvršene transakcije (potrdilo o plačilu) posredujete po elektronski pošti.

 

  1. Preverite lahko promet in višino neporabljenega limita na plačilnih karticah, kartice pa lahko tudi aktivirate, deaktivirate in/ali blokirate.

 

  1. Zamenjate lahko denar med valutami.

 

  1. Prenašate lahko sredstva med svojimi in pooblaščenskimi računi.

 

  1. Če potrebujete pri uporabi pomoč kontaktnega centra, ga lahko kontaktirate neposredno iz mobilne banke, brez dodatne identifikacije - prek video klica ali spletnega klepeta.

 

Kako varna je uporaba?

 

Ne skrbite, poskrbljeno je za najvišjo stopnjo varnosti. Vstop v Klikin je omogočen z uporabo generatorja enkratnih gesel OTP, ki se za vsak vstop v ozadju samodejno generirajo na osnovi vnesene številke PIN. Številka PIN ni nikjer shranjena (ne na telefonu, ne v centralnih sistemih NLB). Po petih napačnih vnosih številke PIN se mobilna aplikacija blokira. OTP generator je zaklenjen na mobilno napravo in v primeru menjave mobilne naprave ga morate znova aktivirati na novi napravi (brez skrbi, to lahko uredite s klicem ali video klicem na NLB 24/7.).

 

Klikin ne hrani nobenih podatkov na mobilnem telefonu, vsi so varno spravljeni v centralnih sistemih NLB, pri čemer je komunikacija šifrirana z močnimi algoritmi. Klikin vsebuje tudi številna dodatna varovala: onemogoča zajem zaslonske slike, namestite ga lahko le iz uradnih  trgovin aplikacij App store, Play store in AppGallery, v primeru neaktivnost pa ste samodejno odjavljeni iz mobilne banke v nekaj minutah. Dodatno lahko omejite višino plačil in s tem omejite najvišji znesek morebitne zlorabe, možnost plačevanja z mobilno banko pa lahko začasno tudi  izklopite.

 

Opravljajte bančne storitve ''mimogrede'', prihranite si čas in denar. Kako postati uporabnik mobilne banke, izveste TUKAJ.