Minicity Ljubljana, kreativno otroško mesto, se nahaja v Dvorani A ljubljanskega BTC Cityja in podjetjem predstavlja nov medijski format za nagovarjanje segmenta družin. Skozi interaktivne igralne enote, v katerih vsako podjetje predstavlja svojo panogo, poslovalnico ali branžo, skozi podaljšano roko animatorjev otroke učimo praktičnih znanj in življenjskih situacij z uporabo realnih rekvizitov in pripomočkov. Podjetja skozi ta projekt, ki je hkrati družbeno odgovoren, učijo in zabavajo otroke do 14. leta, starše pa nagovarjajo skozi spremljajoče dogodke in promocije ter na naših spletnih in drugih kanalih. Celovit pristop k uresničevanju poslovne ideje, stalno vlaganje v zadovoljstvo partnerjev in obiskovalcev, strukturirana marketinška strategija ter spremljanje in razvoj kadra se odražajo v nenehni rasti podjetja Minicity Ljubljana.
Program Minicity Ljubljana je zasnovan za otroke v starosti do 14 let in njihove spremljevalce. Otroci lahko Minicity Ljubljana obiščejo pod nadzorom staršev, skrbnika ali zaposlenih v vrtcih in šolah in drugih javnih zavodih in nevladnih organizacijah. Minicity Ljubljana za obiskovalce obratuje v skladu z urnikom, pri čemer lahko urnik prilagaja številu obiskovalcev. V vsakem primeru, pa je zagotovljeno na voljo obiskovalcev vsaj 1000 ur v koledarskem letu.
Pišite z nami zgodbe o uspehu
Zgodbe o uspehu
Javna in zasebna, slovenska in tuja, velika in majhna podjetja, ki jim Minicity pomeni tudi promocijo svoje blagovne znamke in izdelkov, skozi ta inovativen in interaktiven medijski format dosegajo pozitivno in praktično prepoznavnost. Podjetja, ki sodelujejo z Minicityjem že več let vedo, da je vpliv otrok na kupne navade staršev nezanemarljiv in naraščajoč pojav ter da je bodoče kupce treba spremljati dalj časa, še preden dejansko postanejo njihovi kupci oziroma uporabniki, jih na tej poti razumeti in prepoznati njihove želje, potrebe in navade.
V paket sodelovanja prisotnosti v igralni enoti Minicityja sodijo:
- predstavitev blagovne znamke podjetja z izpostavitvijo imena in logotipa v skladu s celostno grafično podobo podjetja;
- predstavitev blagovne znamke oziroma izdelkov/storitev podjetja na inovativen in poučen način;
- interakcijo otrok in staršev, ki se v povprečju v Minicityju zadržijo 2 uri in 57 minut, z blagovno znamko;
- ponovno interakcijo obiskovalcev z blagovno znamko podjetja, saj analize zadovoljstva kažejo, da kar 92 odstotkov obiskovalcev napoveduje, da se bo v Minicity še vrnilo;
- promocijsko-izobraževalne dogodke za blagovno znamko;
- medijsko podporo v obliki predstavitve podjetja na spletni strani Minicity;
- promocijo podjetja v sklopu Facebook profila Minicity, kjer nas spremlja več kot 15.000 ljudi;
- navedbo podjetja v promocijskih sporočilih Minicity;
- medijsko podporo v obliki PR sporočil;
- pojavnost blagovne znamke v sklopu ostalih oblik oglaševanja, ki jih Minicity uporablja za promocijo svoje dejavnosti – radio, televizija, digitalni kanali, zunanje oglasne površine ter promocijske brošure in strokovna gradiva za šole in vrtce;
- fizični prostor v našem mestu, kjer bodo otroci skozi strokovno vodeno didaktično igro spoznali vse o blagovni znamki podjetja in izdelkih/storitvah, ki jih ponujate.
Na voljo je še več produktov in možnosti povezovanja podjetij in Minicityja, od partnerstva rojstnih dni, manjših dogodkov, niza izobraževalnih dogodkov, vključitve v Okrogle trebuščke do ekskluzivnih dogodkov in najema prostorov.
Za vse podrobnosti in vašim željam prilagojeno ponudbo nas kontaktirajte na info@minicity.si. Pridružujemo si pravico do spremembe cenika brez predhodne najave.