Minicity Ljubljana, kreativno otroško mesto, se nahaja v Dvorani A ljubljanskega BTC Cityja in 52 podjetjem predstavlja nov medijski format za nagovarjanje segmenta družin. Skozi interaktivne igralne enote, v katerih vsako podjetje predstavlja svojo panogo, poslovalnico ali branžo, skozi podaljšano roko animatorjev otroke učimo praktičnih znanj in življenjskih situacij z uporabo realnih rekvizitov in pripomočkov. Podjetja skozi ta projekt, ki je hkrati družbeno odgovoren, učijo in zabavajo otroke do 12. leta, starše pa nagovarjajo skozi spremljajoče dogodke in promocije ter na naših spletnih in drugih kanalih. Celovit pristop k uresničevanju poslovne ideje, stalno vlaganje v zadovoljstvo partnerjev in obiskovalcev, strukturirana marketinška strategija ter spremljanje in razvoj kadra se odražajo v nenehni rasti podjetja Minicity Ljubljana, ki bo v kratkem svoja vrata odprl tudi v BTC Cityju v Murski Soboti.
Javna in zasebna, slovenska in tuja, velika in majhna podjetja, ki jim Minicity pomeni tudi promocijo svoje blagovne znamke in izdelkov, skozi ta inovativen in interaktiven medijski format dosegajo pozitivno in praktično prepoznavnost. Podjetja, ki sodelujejo z Minicityjem že štiri leta, vedo, da je vpliv otrok na kupne navade staršev nezanemarljiv in naraščajoč pojav ter da je bodoče kupce treba spremljati dalj časa, še preden dejansko postanejo njihovi kupci oziroma uporabniki, jih na tej poti razumeti in prepoznati njihove želje, potrebe in navade.


V paket sodelovanja prisotnosti v igralni enoti Minicityja sodijo:
- predstavitev blagovne znamke podjetja z izpostavitvijo imena in logotipa v skladu s celostno grafično podobo podjetja;
- predstavitev blagovne znamke oziroma izdelkov/storitev podjetja na inovativen in poučen način;
- interakcijo otrok in staršev, ki se v povprečju v Minicityju zadržijo 2 uri in 46 minut, z blagovno znamko;
- ponovno interakcijo obiskovalcev z blagovno znamko podjetja, saj analize zadovoljstva kažejo, da kar 92 odstotkov obiskovalcev napoveduje, da se bo v Minicity še vrnilo;
- promocijsko-izobraževalne dogodke za blagovno znamko;
- medijsko podporo v obliki predstavitve podjetja na spletni strani Minicity, na kateri mesečno gostuje prek 15.000 uporabnikov;
- promocijo podjetja v sklopu Facebook profila Minicity, kjer nas spremlja več kot 13.000 ljudi;
- navedbo podjetja v promocijskih sporočilih Minicity, ki mesečno dosegajo okrog 150.000 prejemnikov;
- medijsko podporo v obliki PR sporočil;
- pojavnost blagovne znamke v sklopu ostalih oblik oglaševanja, ki jih Minicity uporablja za promocijo svoje dejavnosti – radio, televizija, digitalni kanali, zunanje oglasne površine ter promocijske brošure in strokovna gradiva za šole in vrtce;
- fizični prostor v našem mestu, kjer bodo otroci skozi strokovno vodeno didaktično igro spoznali vse o blagovni znamki podjetja in izdelkih/storitvah, ki jih ponujate.

Na voljo je še več produktov in možnosti povezovanja podjetij in Minicityja, od partnerstva rojstnih dni, manjših dogodkov, niza izobraževalnih dogodkov, vključitve v Okrogle trebuščke do ekskluzivnih dogodkov in najema prostorov.

Cenik interaktivnega oglasnega prostora



Za vse podrobnosti in vašim željam prilagojeno ponudbo nas kontaktirajte na info@minicity.si.

    Naši partnerji: 

Hajdi.si - Hajdi.si, d.o.o., Montijeva soba - Erfa, d.o.o., Foto studio- Matej Jamnik, s.p., Interaktivno motorično-didaktično igralo, Prometni poligon - Generali zavarovalnica d.d. Ljubljana, Javni potniški promet - Javno podjetje Ljubljanski potniški promet, d.o.o., Tiskarna - Tiskarna Print Point, d.o.o., Čistilni kotiček - Makom trgovina, d.o.o., Športna hiša - Decathlon Ljubljana, d.o.o., Didaktične igrače - Mob4u, d.o.o., Hiša naravne kozmetike - Nushy, Martina Drašler, s.p., Tiskarna - Avtera, d.o.o., Recaro - Čenča, d.o.o., Porodnišnica - Meblo int, d.o.o., Porodnišnica - Atlantic trade, d.o.o., Svet napolitank - Tobačna Grosist, d.o.o., Outfit7 Limited, Televizijski studio - Radiotelevizija Slovenija javni zavod, Benova soba - Mercator-Emba, d.d., Porodnišnica - Bayer, d.o.o., Interaktivno motorično-didaktično igralo, Varno na pot - AMZS, d.d., Dežela okusov - Droga kolinska, d.d., Interaktivno motorično-didaktično igralo - Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa, Turistična agencija - Palma d.o.o., Hiška ponovne uporabe - Snaga javno podjetje, d.o.o., Hiša vode - Javno podjetje vodovod-kanalizacija, d.o.o., Hiša barv - Helios Domžale, d.o.o., Mlekarna - Kele & Kele, d.o.o., Radijski studio - Radio Center, d.o.o., Zobozdravstveni center - DMC Praprotnik, Dentalno medicinski center, d.o.o., Trgovina in Pekarna, HOFER trgovina, d.o.o., Avtohiša - Porsche Slovenija, d.o.o., Banka - Nova Ljubljanska banka, d.d. Gradimo hišo - Bauhaus trgovsko podjetje, d.o.o., Porodnišnica - Bolnišnica Postojna, Gasilska postaja - Webo, d.o.o., Porodnišnica - Leskar, d.o.o., Porodnišnica - Biobanka, d.o.o., Tovarna energije - Javno podjetje Energetika Ljubljana, d.o.o., Hiša barv - Belinka Belles, d.o.o., Živalski vrt - ZOO Ljubljana, Hiša dobrih bakterij - Ewopharma, d.o.o., Policijska postaja - Republika Slovenija Ministrstvo za notranje zadeve POLICIJA, Gasilska postaja - Gasilska zveza Slovenije, Hiša testenin - Barilla Adriatik, d.o.o., Športna hiša - Športno društvo Olimp Domžale, Turistična agencija - Acron, d.o.o., Internetni kotiček in Modra hiška, Telekom d.d.