Pri HOFERju so klasične nakupovalne vrečke v sklopu iniciative Danes za jutri zamenjali s trajnostnimi alternativami - PEFC certificirano papirnato vrečko, biorazgradljivo vrečko, nakupovalno torbo, nakupovalno vrečo iz recikliranega materiala in vrečko iz Fairtrade bombaža. Letos pa so naredili korak naprej in kupcem ponudili nove vrečke z izbranimi trajnostnimi cilji podjetja. Za simpatične ilustracije je poskrbela slovenska oblikovalka Teja Ideja.
Pri HOFERju so že pred dobrima dvema letoma v okviru iniciative Danes za jutri iz trgovin umaknili klasične nakupovalne vrečke. S sloganom ''Manj je v(r)eč'' so spodbudili skoraj četrt milijona njihovih kupcev, da so začeli uporabljati trajnostne vrečke iz Fairtrade bombaža.
Letošnje krasijo simpatične ilustracije Teje Ideje, zato verjamejo, da bodo pritegnile pozornost in zanimanje kupcev ter bodo prav tako uspešne pri preoblikovanju nakupovalnih navad. Pojasnjujejo: ''Ilustracije izražajo trajnostne cilje projekta Embalaža na HOFER misiji. Banana denimo ponazarja zavezo, da bomo širili ponudbo nepakiranega sadja in zelenjave, pločevinka pomeni, da bo do konca leta 2025 vso embalažo izdelkov lastnih blagovnih znamk mogoče 100 % reciklirati, čokolada pa je simbol, da bomo takrat za 15 % zmanjšali tudi celotno količino embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk.'' Ilustratorka Teja Ideja jih je pritegnila zaradi svoje likovne izraznosti, ustvarjanja izdelkov iz trajnostnih materialov in okolju prijaznih barv ter sodelovanja z lokalnimi mojstri. V svojem izraznem stilu je poudarila: ''Zavezo HOFERja o zmanjševanju embalaže njihovih izdelkov toplo pozdravljam in z veseljem sem ustvarila naše okoljsko odgovorne motive banano, pločevinko in čokolado. Okolje moramo razbremeniti, če želimo še naprej uživati v čokoladi. Samo en planet imamo in samo tu uspeva kakav."