Znamka Odlično, ki je na trgu že dolgo uveljavljena z visokokakovostnimi izdelki, je pred kratkim prenovila svojo vizualno podobo. Kristina Smodila, ki je bila odgovorna za to preobrazbo, je izpostavila, da je prenova rezultat dolgoletnega opazovanja trga in sprememb v nakupovalnih navadah. Glavni cilj prenove je bil ohraniti zaupanje v kakovost izdelkov, ki jih kupci že poznajo, hkrati pa z novim dizajnom nagovoriti tudi mlajše generacije. Ti so vse bolj osveščeni o zdravem prehranjevanju in jih privlačijo trendi, kot so superživila.





Prenovljena embalaža vključuje širšo barvno paleto, ki prinaša svežino in simbolizira korenine podjetja Hrib ter slovensko pokrajino. Značilna rumeno-modra barvna kombinacija, ki je bila prepoznavni znak blagovne znamke, je dopolnjena z novimi odtenki, kar prinaša večjo razgibanost in privlačnost. Poleg tega so se odločili za brezčasen in jasno berljiv font, ki izboljšuje komunikacijo z uporabniki. Odstranitev prozornega okna na embalaži zdaj bolje ščiti vsebino, medtem ko fotografije izdelkov omogočajo, da kupci še vedno vidijo, kaj je v paketu. Ta sprememba prinaša tudi bolj trajnostno embalažo, ki ohranja kakovost izdelkov do konca roka trajanja.





Poleg prenove videza je znamka Odlično prejela še dodatno priznanje – oznako "Izbrale mame", kar potrjuje kakovost njihovih izdelkov. Ta pečat zaupanja izhaja iz prve slovenske raziskave zadovoljstva, kjer so mame ocenile najboljše izdelke na trgu. Podjetje Hrib je še posebej ponosno na to priznanje, saj se zavedajo, da so mame tiste, ki pogosto odločajo o nakupih v družini in jim je kakovost ključna. Prejem te oznake pomeni, da je blagovna znamka premagala močno konkurenco in se še utrdila kot zaupanja vreden ponudnik izdelkov.



Z združevanjem sodobnega dizajna in tradicionalnih vrednot ter z dodatnim priznanjem od mam, blagovna znamka Odlično nadaljuje svojo pot k odličnosti, kar dokazuje njihova zavezanost h kakovosti in inovacijam.