Henkel se osredotoča na preoblikovanje in izboljševanje življenj ljudi danes in v prihodnosti. Njihov moto "Pioneers at heart for the good of generations" izraža njihovo zavezanost k trajnostnemu razvoju in ustvarjanju pozitivnih sprememb za prihodnje generacije. Henkel s svojimi blagovnimi znamkami, tehnologijami in ekipami po vsem svetu stremi k ustvarjanju boljše prihodnosti.
Vizija podjetja temelji na krožnem gospodarstvu, zmanjšanju okoljskega odtisa in boju proti podnebni krizi. Njihov cilj je ustvariti svet, kjer bo vsa embalaža reciklirana ali večkratno uporabljena, plastika pa ne bo onesnaževala okolja. Do leta 2030 si prizadevajo postati podnebju prijazno podjetje.
Henklova dolgoročna strategija trajnostnega razvoja vključuje konkretne cilje za leto 2030, ki se nenehno nadgrajujejo. V ospredju te strategije je ustvarjanje čim večje vrednosti z manjšo porabo naravnih virov. Njihovi cilji za leto 2025 vključujejo nove trajnostne rešitve, krepitev prizadevanj za ustvarjanje trajnostne vrednosti in odgovorno poslovanje. Henkel si želi kot vodilno podjetje postaviti nove standarde na področju trajnostnega razvoja in prispevati k boljšemu svetu za prihodnje generacije.
V Minicityjevi Pralnici in sušilnici uporabljamo izdelke Henkel
V naši igralni enoti Pralnica in sušilnica se otroci naučijo rokovanja s pralnim in sušilnim strojem, likalno desko in likalnikom. Kako se pravilno napolni stojalo za perilo in katere so vrste pralnih sredstev? Zakaj moramo paziti, katera oblačila operemo skupaj s katerimi in kakšno imajo pri tem vlogo barve?
Blagovna znamka Persil je ključni del zgodbe o uspehu podjetja Henkel. Leta 1907 je Henkel predstavil prvi pralni prašek na svetu s samodejno aktivacijo, imenovan Persil, ki je revolucionarno poenostavil pranje perila. Ime Persil izhaja iz kemijskih sestavin perborata in silikata, ki sta omogočili učinkovito pranje in beljenje brez potrebe po klorovem belilu. Inovativni prašek je hitro postal priljubljen, kar je močno prispevalo k rasti podjetja Henkel.
Persil je tudi pionir na področju oglaševanja. Prvi oglas za Persil je bil objavljen leta 1907, prve televizijske reklame pa so se začele predvajati leta 1956. Znamka je znana po svojih kreativnih promocijskih kampanjah, kot je oglaševanje z letali in »Bela dama«, ki je dolga leta krasila reklamne panoje.
Danes se Persil prodaja v več kot 60 državah, vključno z različnimi lokalnimi blagovnimi znamkami, kot so "Le Chat" v Franciji in "Dixan" v Italiji. Od leta 2015 je Persil na voljo tudi v ZDA. V Nemčiji, kjer je poznavanje blagovne znamke skoraj 100-odstotno, dnevno operejo 5,2 milijona pralnih strojev perila s tem pralnim praškom.